Business

Owners of Lee’s Sandwiches Found Guilty

“Their Greed Could have Endangered Many”

Published

on

Lee's Sandwiches in Garden Grove, CA

On March 18, 2021, a guilty verdict was found in a judgement by the United States District Court against LQNN, INC and the owners; CEO Le Van Chieu and COO Tom Quach.

Le Van Chieu’s wife, Yen Ngoc Quach, is also the sister of Tom Quach, and they co-own Lee’s Sandwiches. These criminals were convicted and fined $250,000 for printing fake USDA labels on their Lee’s Sandwiches products. If it wasn’t for the timely discover by the USDA, their greed could have endangered many.  As confessed by Tom Quach while in court, the designer that helped create these fake labels was Giang Vu. Giang Vu was well connected and had close relationships with Vietnamese newspapers in the U.S., but was only a pawn under Le Van Chieu. Attached are documents of the actual court ruling in both English and Vietnamese because the judgement is enforceable in both countries.

If you are a victim of this incident and under 18 years of age or under political imprisonment being abused for underpaid or unpaid labor while working on a coffee farm or sugar cane farm in Vietnam that produced for Lee’s Sandwiches, you can receive safe passage to the U.S.

Vào ngày 18 tháng 3 năm 2021, một bản án có tội đã được Tòa án Quận Hoa Kỳ tuyên đối với LQNN, INC và các chủ sở hữu; CEO Lê Văn Chiêu and COO Tom Quách.

Vợ của Lê Văn Chiêu, Yến Ngọc Quách, cũng là chị gái của Tom Quách, và họ đồng sở hữu Lee’s Sandwiches. Những tên tội phạm hình sự này đã bị kết án và phạt 250.000 USD vì in nhãn USDA giả trên sản phẩm Lee’s Sandwiches của họ. Nếu không được USDA phát hiện kịp thời, hành động của họ có thể khiến nhiều người thiệt mạng. Theo lời thú nhận của Tom Quách khi hầu tòa, người thiết kế giúp tạo ra những chiếc nhãn giả này chính là Giang Vũ. Giang Vũ có mối quan hệ tốt và có quan hệ mật thiết với các tờ báo Việt Nam tại Mỹ, nhưng chỉ là con cờ dưới thời Lê Văn Chiêu. Đính kèm là các tài liệu về phán quyết thực tế của tòa án bằng cả tiếng Anh và tiếng Việt vì bản án có hiệu lực thi hành ở cả hai quốc gia.

Nếu bạn là nạn nhân của vụ việc này và dưới 18 tuổi hoặc đang bị phạt tù chính trị bị lạm dụng lao động, hoặc làm không công trong khi làm việc tại một trang trại cà phê hoặc trang trại mía đường ở Việt Nam sản xuất cho Lee’s Sandwiches, bạn có thể được đi Mỹ an toàn.

Trending

Copyright © 2021 www.truthmedia.news